مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

حتما تا به حال شنیده‌اید که آشپزخانه قلب یک خانه است.

همان‌طور که قلب حیاتی‌ترین عوض بدن است، آشپزخانه هم نقش بسیار مهمی را در منزل ایفا می‌کند. دکوراسیون یک آشپزخانه را طرح کابینت‌ها، فرش‌، میز ناهارخوری و سایر اجزاء تشکیل می‌دهد؛ بنابر‌این برای داشتن یک آشپزخانه ایده‌آل لازم است در انتخاب‌های خود دقت به خرج دهید.

دقت به برخی نکات ساده کمک می کند یک آشپزخانه زیبا داشته باشید.



چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟ مطلب مرتبط چگونه جنسیت بچه را حدس بزنیم؟

خرید وسیله ی مناسب برای آشپزخانه و چیدمان آن اهمیت ویژه ای در ایجاد یک دکوراسیون منحصربفرد و جذاب دارد و هر کسی با توجه به سلیقه شخصی خودش می تواند تم خاص خودش را داشته باشد.



اولین اصل برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه و طراحی کابینت مدرن توجه به کاربردی بودن دکوراسیون و استفاده بهینه از فضای آشپزخانه است.


برای داشتن دکوراسیونی مدرن و لوکس اولین اقدام تهیه وسایل آشپزخانه نظیر کابینت ها، میز ناهار خوری، سینک ظرفشویی، شیر آلات و وسایل برقی همچون یخچال و ماکروفر و… با طراحی مدرن و هماهنگ است.



طراحان دکوراسیون داخلی مدرن برای طراحی آشپزخانه اهمیت زیادی قائل هستند و معتقدند آشپزخانه به عنوان قلب تپنده خانه باید دارای چیدمانی زیبا و متفاوت باشد.




البته گاهی ممکن است خانه را اجاره کرده باشیم و اجازه تغییرات آن چنانی نداشته باشیم منتها، همیشه می توان چیدمان وسایل درون آشپزخانه و نوع آنها را انتخاب کنیم.

گاهی حتی یه نقاشی ساده و رنگ جدید به کابینت‌ها می تواند محیط آشپزخانه را از این رو به آن رو کند.



به محل قرار گرفتن و جای وسایل فکر کنید. محل قرار گیری خوراکی‌های صبحانه را نزدیک میز صبحانه بگذارید.

وسایل جا به جا کردن ظروف رو نزدیک سینک یا ماشین ظرفشویی در نظر بگیرید.

شاید هم بخواهید خوراکی‌ها بعد از مدرسه بچه‌ها را در محلی قرار بدید که راحت‌تر بهش دست رسی داشته باشند و البته بهتر خوراکی‌های سالم و مقوی بذارید.



استفاده از رنگ‌های سفید، طوسی و نقره‌ای برای دکوراسیون آشپزخانه‌های کوچک و بزرگ باعث می‌شود نور محیط برای انجام کارهای آشپزی بیشتر بشه.

به علاوه، این رنگ‌ها باعث میشن تا وسایل آشپزخانه مانند ظروف، میز و صندلی و … که رنگ‌های متفاوت هستن بیشتر به چشم بی آیند.

رنگ نقره‌ای به خصوص همراه با سینک‌های تمیز و براق باعث می‌شه تا آشپزخانه تمیز‌تر و درخشش بیشتری داشته باشه.





فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده